GETTING AS MANY CARNIVAL RINGS AS POSSIBLE IN 48 HOURS... Growtopia

Paskelbta 29 Kov 2021
Peržiūros 47 840
4

►Last video: ltglo.info/camera/rLnJzL2caYOinZ8/vaizdo-ra-as.html&ab_channel=Tery
►Become a member to support the channel and access cool perks: ltglo.info/fix/DJb_Gw6DdD8f9OfOf66DLg.htmljoin
►Fortnite support-a-creator code: JeroenKampioen
►Follow My Instagram: teryjaki
►SUB SUB SUB SUB SUB SUB SUB SUB
► Get ZStery to 100k: ltglo.info/fix/pvEFL64ybf1-btd26GY_TA.html
♥Join the Tery Army today! Just subscribe and done :)
♥ Like.
♣ Comment.
♠ Subscribe!
GETTING AS MANY CARNIVAL RINGS AS POSSIBLE IN 48 HOURS... Growtopia

Tery
Komentarai  
  • Meqdad Alhumood

    Meqdad Alhumood

    Prieš dieną

    The last carnival I got two of ring the one ahahah

  • io gaming

    io gaming

    Prieš 4 dienas

    holy sht he still going i subscribed 6 years ago when he started dirt to devil

  • Zero2 Gaming

    Zero2 Gaming

    Prieš 7 dienų

    At 8:17 that was my old job

  • BaeRed GT

    BaeRed GT

    Prieš 10 dienų

    Mrsongo menangis melihat ini

  • Olav Alpinist

    Olav Alpinist

    Prieš 10 dienų

    This moment if u have got always 3 the one rings a row and every time in other accounts. 3 times my first ring!!!

  • Bayu Dul

    Bayu Dul

    Prieš 11 dienų

    Hi bro,i'm pkptaiger

  • Katauen Christopher

    Katauen Christopher

    Prieš 11 dienų

    Teryjaky: Ugh Ring of shrinking sucks
    Mrsongo at the corner: *Screaming*

  • Professional Living Person

    Professional Living Person

    Prieš 11 dienų

    L, my 2nd ring was the one ring

  • Jun Zhi

    Jun Zhi

    Prieš 12 dienų

    Aim for the Whip of Truth

  • B Lat John Weihnan

    B Lat John Weihnan

    Prieš 12 dienų

    When i heard the music I knew Tery Knows Dream LOL

  • Dark Spirit

    Dark Spirit

    Prieš 12 dienų

    https://youtu.be/noDyei8K9TE

  • ho

    ho

    Prieš 13 dienų

    Don’t cry papa tery. I did carni 18 times and got 15 rings of wind or air (I forgot name)

  • DOG gamer

    DOG gamer

    Prieš 13 dienų

    terry can i have a dragon the fat one i saw you have 12 anyways betterluck next time



    my worldname godlykill

  • yus

    yus

    Prieš 14 dienų

    Me come from growtopia official instagram lol

  • Farrel Hutarso

    Farrel Hutarso

    Prieš 14 dienų

    Whts the background song start at 11:21

  • K Cleint

    K Cleint

    Prieš 14 dienų

    yo wassup everybody welcome back to a brand new FIDEO

  • sosmic sos

    sosmic sos

    Prieš 14 dienų

    i once got a quest run that cost me like 10 wls but i got fistful ;(

  • Mont Z

    Mont Z

    Prieš 14 dienų

    Tery just got 2 legendary items and does not use it

  • A Old brid/chiken

    A Old brid/chiken

    Prieš 14 dienų

    Tery we do trade one ring for you fistfull

  • Arthur William Hermanto

    Arthur William Hermanto

    Prieš 14 dienų

    Dude ur lucky having 3 Shrinking,MrSongo just have 2 Shrinking for whip of truth quest

  • Josephmine 亗

    Josephmine 亗

    Prieš 14 dienų

    Kinda sad I quited Gt because it’s the rollback it’s annoying aswell as my older brother quitted so I have no friends to play with

  • Ju5tix

    Ju5tix

    Prieš 14 dienų

    Bruh i cant stop watching your vids from 2019-2018, and now, idk if its the content or you, i think its you no homo

  • Br2

    Br2

    Prieš 14 dienų

    When terry is honest

  • Zac Plesner

    Zac Plesner

    Prieš 14 dienų

    Carnival is gonna be back in 2 days anyway

  • USHİKAGE

    USHİKAGE

    Prieš 14 dienų

    İs it from live?

  • Sinem Toker Bilgin

    Sinem Toker Bilgin

    Prieš 15 dienų

    haha 2.48 captkay my friend :D

  • AimsXIV

    AimsXIV

    Prieš 15 dienų

    I got 9 different kinds of rings in a row. Is this what you call luck?

    • AimsXIV

      AimsXIV

      Prieš 11 dienų

      @DenisGames BG Yes because 3 of them got hacked. I wasted more than 5dls for those rings

    • DenisGames BG

      DenisGames BG

      Prieš 11 dienų

      Are you disappointed? 😡😡

  • Julius Mäkinen

    Julius Mäkinen

    Prieš 15 dienų

    My first ring was the one ring

  • l mg

    l mg

    Prieš 15 dienų

    Mr songo be like gime your srinking i give one ring

  • Karl

    Karl

    Prieš 15 dienų

    Guess this word gets 10 bucks lejdrd

  • Raidas ff

    Raidas ff

    Prieš 15 dienų

    Pls I want win giweaway GrowID:DR3AMHI0
    WORLD NAME:FINALSTROW I never won any of giweaways (sorry bad English) love you

  • Raidas ff

    Raidas ff

    Prieš 15 dienų

    Pls I want win giweaway GrowID:DR3AMHI0
    WORLD NAME:FINALSTROW I never won any of giweaways (sorry bad English) love you

  • Raidas ff

    Raidas ff

    Prieš 15 dienų

    Pls I want win giweaway GrowID:DR3AMHI0
    WORLD NAME:FINALSTROW I never won any of giweaways (sorry bad English) love you

  • Raidas ff

    Raidas ff

    Prieš 15 dienų

    Pls I want win giweaway GrowID:DR3AMHI0
    WORLD NAME:FINALSTROW I never won any of giweaways (sorry bad English) love you

  • Raidas ff

    Raidas ff

    Prieš 15 dienų

    Pls I want win giweaway GrowID:DR3AMHI0
    WORLD NAME:FINALSTROW I never won any of giweaways (sorry bad English) love you

  • Elie's journey

    Elie's journey

    Prieš 15 dienų

    Bro i did it a get the invisble ring from first one lol not too dificul

  • Anti

    Anti

    Prieš 15 dienų

    so a carnival ringmaster ring speedrun nice

  • Arlandi Brawl Stars

    Arlandi Brawl Stars

    Prieš 15 dienų

    İm gonna thjnk that tery is turk cause of randoms :v

  • ManerYTAlt

    ManerYTAlt

    Prieš 15 dienų

    Mr Songo Would Be SO Happy With Ring Of Shrink, So is JameW7 with Night RIng

  • memezu66

    memezu66

    Prieš 15 dienų

    0:42 tery is not dumb
    He does what he wants To do!

  • Ethan

    Ethan

    Prieš 15 dienų

    Saw me on yt dang EthanAsian

  • hello im under water

    hello im under water

    Prieš 16 dienų

    Meanwhile peterw :


    Got tons of one ring

  • Ifu

    Ifu

    Prieš 16 dienų

    I am so damn lucky, I have 6 rings in total, and all are diffrent.

  • AimsXIV

    AimsXIV

    Prieš 16 dienų

    Tery, if you want to know how to be fully invisible in Growtopia I could tell you but since we don't really want the glitch to be patched lets keep it a secret... Its unpatched as of now and its pretty good for trolling, not gonna make the glitch known to public so scammers wont ise them for scamming. You could hit me up in Instagram if you wanna know how to be fully invisible in Growtopia at @iaimzgt in Instagram since No Face + One Ring doesn't work anymore.

  • Earl Matthew Valle Pacay

    Earl Matthew Valle Pacay

    Prieš 16 dienų

    Lol. Its my first time trying the carnival ring quest and i got the one ring lol. I spent just under 20wls

  • TAWXZ

    TAWXZ

    Prieš 16 dienų

    No ring masters were hurt in this video

  • ado the king

    ado the king

    Prieš 16 dienų

    hey tery dont be sad ring of night is the most rare ring mrsongo had just became crazy when he got it

  • ErenGamer GT

    ErenGamer GT

    Prieš 16 dienų

    WHERE RACE İN HACKER

  • D1mm

    D1mm

    Prieš 16 dienų

    My first ring is one ring

  • Monireach Kong

    Monireach Kong

    Prieš 16 dienų

    Wait... since when did he has ldrag?

  • Novinho HD

    Novinho HD

    Prieš 16 dienų

    Holy tery naice legendary Dragon 2:29 ツ

  • Pwipq

    Pwipq

    Prieš 16 dienų

    teryjaki have l drag??

  • Melon

    Melon

    Prieš 16 dienų

    ring of night its not useless. night vision goggles takes batteries but ring of night doesnt

  • Relvet IOS

    Relvet IOS

    Prieš 16 dienų

    who else realised that tery have a legendary drag all along

    • Tery

      Tery

      Prieš 16 dienų

      Nonono, just have it since last week. I'll upload the vid soon!

  • Mytata GT

    Mytata GT

    Prieš 16 dienų

    U GUYS GHOST HUNTER?HUNT AT ECTOTWIST! HAVE TONS FARM! ALL NO GAIA!

  • Aidan 123

    Aidan 123

    Prieš 16 dienų

    .

  • vuwies

    vuwies

    Prieš 16 dienų

    Yo wassup what is that lil cute purple man in your inventory? 4:57

  • Brain n

    Brain n

    Prieš 16 dienų

    Is ring of wisdom good ?

  • Shouji13

    Shouji13

    Prieš 16 dienų

    My first ring is the one ring that i get in February and this month i got water ring as my second and wind ring as my third.
    Grow ID : Shouji13
    Main world : Shouji13

  • gammingkhmer gt

    gammingkhmer gt

    Prieš 16 dienų

    wait tery you have legendary dragon?

  • Roblox LOL123

    Roblox LOL123

    Prieš 16 dienų

    When did he has a legendary dragon lol

  • Banaan Menneke

    Banaan Menneke

    Prieš 16 dienų

    I got the one ring in 1hour lol

  • georges El Ghoul

    georges El Ghoul

    Prieš 16 dienų

    1dl plz a sebrak

  • chanyuth park

    chanyuth park

    Prieš 16 dienų

    My friend got the one ring 3 times consecutively

  • chanyuth park

    chanyuth park

    Prieš 16 dienų

    lmao boss ghost is like 5mn and 5wls

  • Gildrei

    Gildrei

    Prieš 16 dienų

    Noice content for the TerySquad

  • Ömer Gök

    Ömer Gök

    Prieš 16 dienų

    you go start legendary whip of truth lol

  • Tomi yasashiku Wijaya

    Tomi yasashiku Wijaya

    Prieš 16 dienų

    Wait U have L.Drag ? I See at 4:58

  • Ace Benedict C. Diaz

    Ace Benedict C. Diaz

    Prieš 16 dienų

    Why did you Recycle it? You can Exchange 10 of that into a New One

  • Shouka

    Shouka

    Prieš 16 dienų

    my friend:what do u have to do to be a real gamer?
    me who just got my 4th smithing ring from ringmasgay:its complicated

  • Mihkel Mägi

    Mihkel Mägi

    Prieš 16 dienų

    u can make whip of tru
    for 3 shrinkings

  • Darryl Tasek

    Darryl Tasek

    Prieš 16 dienų

    Terry wow u got all the ring of carnival?

  • Oekun ‘

    Oekun ‘

    Prieš 16 dienų

    Me getting dna: FUCKKKKKKKKKKKKKKKKk
    Tery: ez claps
    How lmao its 60 wls each

    • Krokiet TF

      Krokiet TF

      Prieš 13 dienų

      you get like half of the wls back when you do the plant dna tho

    • kenzie

      kenzie

      Prieš 14 dienų

      Rich ppl moment

    • Eli Smith

      Eli Smith

      Prieš 14 dienų

      but for him its not alot and its fast

  • JelloTime Gt

    JelloTime Gt

    Prieš 16 dienų

    I think Mrsongo is tge first growtopia youtuber

  • sharalynn santuangco

    sharalynn santuangco

    Prieš 16 dienų

    "In OnE fIdeO" tell me im only the one who hears tht

  • Equaizer

    Equaizer

    Prieš 16 dienų

    Tery i challange u to finish my Parkour Check My DM

  • Yuichi Covers

    Yuichi Covers

    Prieš 16 dienų

    I hope they would make the rings tradedable im out of wls people

  • mApLe

    mApLe

    Prieš 16 dienų

    whats wavy in the navy everybody

  • Cousin Angah

    Cousin Angah

    Prieš 16 dienų

    Well, i really wish for 1 ring and i got it being my 2nd ring after the smithing ring last friday

  • Sabda Tme

    Sabda Tme

    Prieš 16 dienų

    PeterW who got night ring in 64th :
    ITS USELESS?????

  • Cursed

    Cursed

    Prieš 16 dienų

    Mrsongo need that 3 shrinking

  • Rakha Zaid

    Rakha Zaid

    Prieš 16 dienų

    Carnival scam i spend 2dl FOR DNA Bruhhh

  • Nath

    Nath

    Prieš 16 dienų

    4:08 TERY HAS LDRAG WTFFFF??..

    • Nath

      Nath

      Prieš 16 dienų

      @Muhammad Naufal Sa'ad Ar Radadi ow ok

    • Muhammad Naufal Sa'ad Ar Radadi

      Muhammad Naufal Sa'ad Ar Radadi

      Prieš 16 dienų

      @Nath sadly tery delete it or make it private video

    • Nath

      Nath

      Prieš 16 dienų

      @Muhammad Naufal Sa'ad Ar Radadi which video was that XD

    • Muhammad Naufal Sa'ad Ar Radadi

      Muhammad Naufal Sa'ad Ar Radadi

      Prieš 16 dienų

      Didn't watch ldrag speedrun cringe

  • SkySG GT

    SkySG GT

    Prieš 16 dienų

    Legendary Condour Yay

  • LaggyTopia

    LaggyTopia

    Prieš 16 dienų

    04:00 Omg I Saw Me In The Vid LOL

    • Ziqing Leong

      Ziqing Leong

      Prieš 16 dienų

      CONGRATULATIONS 🥳!!

  • Better Videos

    Better Videos

    Prieš 16 dienų

    I had 2 one of ring but I recycle it 👀💔

  • MTK • 1 Abad yang lalu

    MTK • 1 Abad yang lalu

    Prieš 16 dienų

    Wtf, ghost only 4 wl

  • Sese Mercado

    Sese Mercado

    Prieš 16 dienų

    Where is wind

  • TeRyx

    TeRyx

    Prieš 16 dienų

    O

  • Mr Emeng

    Mr Emeng

    Prieš 16 dienų

    Nice

  • Aziq Aeman • 1 year ago

    Aziq Aeman • 1 year ago

    Prieš 16 dienų

    4:08 did I just see ldrag?

  • Growtopia Potato

    Growtopia Potato

    Prieš 16 dienų

    I think the only way to get one ring is to do fossil q g,geiger,and dna(maybe shatter)

  • Jackie

    Jackie

    Prieš 16 dienų

    Dont waste your dls i want you to complete the iotm collection

  • Evangel Garganta

    Evangel Garganta

    Prieš 16 dienų

    Ring Of Shrinking Is Still Good Bcuz Many Of Legendary Player Getting So Hard For Legendary Whip

  • [AP-STUDENT] Maria Natasha Servano

    [AP-STUDENT] Maria Natasha Servano

    Prieš 16 dienų

    How to join tery

  • CoolzPat

    CoolzPat

    Prieš 16 dienų

    You can get from legendary whip

  • PSP Gaming

    PSP Gaming

    Prieš 16 dienų

    Yayyy old tery (kinda) is backk!!!

    • Ziqing Leong

      Ziqing Leong

      Prieš 16 dienų

      Lol!

  • 162007 GT

    162007 GT

    Prieš 16 dienų

    tomato sauce

  • mm m

    mm m

    Prieš 16 dienų

    Cheer up mate

  • CrazyProfit

    CrazyProfit

    Prieš 16 dienų

    rip dls